Monday, October 16, 2017
Επιστροφή

ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ
(Υπουργείο Εργασίας και Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο Ε.Κ.Τ.)

Το ΚΕ.Α.ΕΠ συμμετείχε στην Κοινοτική Πρωτοβουλία ADAPT, που έχει ως στόχο την πρόβλεψη των συνεπειών των βιομηχανικών αλλαγών και την επιτάχυνση της προσαρμογής του εργατικού δυναμικού στις αλλαγές αυτές υλοποιήθηκαν:

1) Το έργο με τίτλο ‘‘Βιομηχανία του Αθλητισμού και Αθλητικό Μάρκετινγκ.’’(αρ. Εγκρ. 203/298, 1-1-1998 έως 31-12-2000).

ΕΤΑΙΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΛΑΪΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
  • LYDRA PRESS AE
  • ΚΕΚ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΙNFORMATIC
  • OMEGA
  • Π.ΔΡΟΣΟΣ ΑΕ ACTION SPORTS ADVERTISING
  • ΙΝ.Π.Α. (ΚΕ.Α.ΕΠ)
  • ΕLΜΕC SPOST ABET
  • Η συμμετοχή του ΚΕ.Α.ΕΠ. (πρώην ΙΝ.Π.Α) στο έργο αφορούσε στα παρακάτω μέτρα:

    ΜΕΤΡΟ 1 (α) ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝ.Π.Α 4.000.000 δρχ.
    Στη συγκεκριμένη ενέργεια διεξήχθη έρευνα σε επιλεγμένους αθλητικούς φορείς και επιχειρήσεις για να διευρυνθούν:

    Ι) στους αθλητικούς φορείς(σωματεία , ομοσπονδίες)

    • Στη δομή και την οργάνωση τους
    • Το επίπεδο εκπαίδευσης των στελεχών που ασχολούνται με τον τομέα διοίκησης
    • Την προσφορά του αθλητικού προϊόντος
    • Την οικονομική τους δυνατότητα, την  ικανότητα δικτύωσή τους με τους εμπλεκόμενους φορείς στην αθλητική βιομηχανία (παραγωγικές- διαφημιστικές-εκδοτικές επιχειρήσεις)

    ΙΙ) στις παραγωγικές  επιχειρήσεις:

    • Την ζήτηση του αθλητικού προϊόντος
    • Το επίπεδο εκπαίδευσης των στελεχών του τμήματος μάρκετινγκ
    • Τις εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχέση με την προώθηση του αθλητικού μάρκετινγκ
    • Δυνατότητα δικτύωσης με τους εμπλεκόμενους φορείς

    ΙΙΙ) στις υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών:

    • Το βαθμό χρησιμοποίησης και αξιοποίησης των αθλητικών προϊόντων
    • Την ζήτηση για αθλητικά προϊόντα
    • Τις εκπαιδευτικές ανάγκες των στελεχών τους στο τομέα του αθλητικού μάρκετινγκ
    • Την δυνατότητα δικτύωσης με τους εμπλεκόμενους φορείς
    Σε διακρατικό επίπεδο θα γίνει ανταλλαγή εμπειριών για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των ΜΜΕ.

    ΜΕΤΡΟ 1α 1(β)  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝ.Π.Α 6.000.000 δρχ.
    Για να καλυφθούν οι στόχοι του προγράμματος που αφορούν την εκπαίδευση εκπαιδευτών στο αθλητικό μάρκετινγκ, στελεχών αθλητικών φορέων και επιχειρήσεων καθώς και των ανέργων σε νέα επαγγέλματα (sport managers) σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε  εκπαιδευτικό εργαλείο που ανταποκρίνονται στους παραπάνω στόχους. Ιδιαίτερα  επιδιώχθηκε η ανάπτυξη εκείνων των εκπαιδευτικών εργαλείων που μπορούν να αξιοποιηθούν ως εκπαιδευτικό υλικό έτσι ώστε  το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε και στις καταρτίσεις. Το εκπαιδευτικό εργαλείο είναι καινοτόμο και αναπτύχθηκε σε multimedia CD-ROM.

    ΜΕΤΡΟ 3β5 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝ.Π.Α 7.500.000 δρχ.
    Στα πλαίσια της δράσης αυτής θα δημιουργήθηκε κέντρο ενημέρωσης αξιοποιώντας όλες τις σύγχρονες δυνατότητες ήχου και εικόνας, που παρουσιάζει αθλητικά γεγονότα και μέσα από αυτά διαφημίζονται υπηρεσίες και προϊόντα των επιχειρήσεων.

    ΜΕΤΡΟ 4β ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΙΝ.Π.Α 3.000.000 δρχ.
    Στα πλαίσια της δράσης αυτής διοργανώθηκαν ημερίδες με αντικείμενο την πληροφόρηση των εμπλεκομένων φορέων και εκδόθηκε έντυπο υλικό στο οποίο παρουσιάστηκαν οι στόχοι λειτουργίας του προγράμματος.

    Επιστροφή
    ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΕ.Α.ΕΠ